sâmbătă, 17 decembrie 2011

Din categoria NO COMMENT...

Well, in ultima luna de zile, am vazut trei faze pe care am zis ca trebuie sa le scriu chiar daca nu o sa imi spun si parerea despre ele ! 

  1. Acum vreo 3 saptamani: intr-o statie de metrou, doi barbati mergeau tinandu-se de mana.
  2. Acum vreo 2 zile, intr-o statie de autobuz din Titan, o nepoata de vreo 8 ani, isi certa crunt bunica asa: "Ce fel de bunica poti sa fii, toata ziua imi spui si imi tot spui ca nu exista Mos Craciun! Cum poti sa fii atat de rea? Lasa ca te spun eu lu' tata! Cum poti sa imi spui ca nu exista Mos Craciun?!"
  3. Azi.... in autobuz, doua doamne batrane vorbeau: "Draga, au bagat astia PROMOTIE LA COZONACI!"

Desi am zis ca nu comentez, p-asta a treia musai o comentez ca ma mananca limba: wtf is this? Din cate cunosteam eu, doamnele batrane din Romania stiu SA FACA cozonaci, nu urmaresc promotiile la asa ceva in magazine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu