luni, 5 martie 2012

Pasii lui Dumnezeu

O cugetare pe care am gasit-o pentru prima oara pe Internet acum cativa ani. Nu am aflat inca cine a scris-o / gandit-o prima oara, dar mi-a placut foarte mult si mi-a mers la suflet:....

Intr-o noapte, un om a visat ca strabatea o plaja impreuna cu Dumnezeu. La fiecare pas apareau pe cer imagini din viata lui. Si, cu fiecare imagine, pe nisip apareau doua randuri de urme: un rand lasat de pasii lui, altul lasat de pasii lui Dumnezeu.
Omul privi pasii de pe nisip si observa ceva ciudat. Vazu ca adeseori pe nisip aparea doar un singur rand de urme, iar celalalt disparea. Si asta se petrecea tocmai in momentele cele mai grele ale vietii lui.
Descoperirea aceasta l-a tulburat cumplit si, plangand, L-a intrebat pe Dumnezeu, Care-l insotea:
“– Doamne, mi-ai spus ca de vreme ce m-am hotarat sa Te urmez, vei merge cu mine pana la capat! Dar, uite, tocmai in clipele cele mai grele din viata mea vad un singur rand de urme, ceea ce inseamna ca Tu tocmai atunci m-ai parasit!”
Si Dumnezeu i-a raspuns:
 “– Copilul meu drag! Eu te iubesc si nu te-am parasit nici chiar in momentele cele mai cumplite ale vietii tale. Acolo unde vezi un singur sir de urme, sa stii ca te-am purtat in brate… iar urmele ce le vezi, ale Mele sunt!”


Poate fi gasita de exemplu aici: http://www.povesticutalc.ro/ alaturi de multe alte cugetari sau pur si simplu lucruri placute de citit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu