luni, 23 aprilie 2012

Pisica din asfalt!

Astazi mergand eu spre treburi, am vazut, la nivelul asfaltului, un cap de pisica. Initial am zis ca nu vad bine !!! Mai ales ca era cam devreme si mi-era cam somn. Pe urma mi-am dat seama ca e
intr-adevar o pisica, si ca in asfalt e o gaura in care e pisica. M-am apropiat crezand ca pisica a ramas blocata in gaura respectiva, facandu-mi deja ganduri despre cum o sa intarzii la treburi pentru ca o sa incerc sa salvez pisica. Dar nici gand de necesitati de salvare! Gaura cred eu ca era in comunicatie cu vreun subsol, iar pisica era acolo de fapt la "postul de observatie". Asa incat atunci cand m-am apropiat s-a retras doar un pic mai adanc, dar m-a lasat sa ii fac poza. Ia uite ce mutra are:

PS: sa traiasca smartphone-urile... !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu