marți, 8 mai 2012

Scrisoare catre draga mea pisica-ingeras

"Draga mea pisica-ingeras, 
Sa stii ca la mine acasa a aparut, de cateva zile, din 30 aprilie,
o pisica noua, despre care vreau sa iti zic pentru ca tu esti pisica mea de suflet. E asa de miiiiicaaaaaa amarata, nu are decat o luna sau maxim 5 saptamani. A gasit-o la noi la bloc cineva care avea deja o pisica si nu a putut sa o ia. Iar vecinele mele iubitoare de animale au deja cate 2-3 animale acasa, pisici, catei, pasari - eventual de toate la un loc. Asa incat ne-am gandit sa luam noi acasa sarmanul pui de pisica, care plangea disperat intr-o tufa, aruncat, ingrozit, nemancat, murdar. Initial, draga mea pisica, sa stii ca am zis sa luam puiul doar ca sa nu-l omoare cainii vagabonzi, si ne-am gandit sa il dam imediat. Am "umplut netul" - mailuri si facebook - cu anunturi ca sa il dau, dar nimeni nu l-a vrut. Era de asteptat. Asa incat este in continuare la noi si ne-am cam indragostit de el, iar dorinta de a-l da a scazut. Iulian este "mama" principala a mini-pisicului: se joaca cu el, il hraneste, il spala la bot, il spala la fund, il spala pe labe cand intra cu ele in mancare sau in propriul pipi, il piaptana. Trebuie sa il crestem si sa fim pisica-mama pentru el... Draga pisico, cred ca a fost karma noastra si karma pisicutei mici, sa ne intersectam. Noi ne gandeam in seara aia daca sa iesim la plimbare, iar cand am iesit ne gandeam pe care usa a blocului sa plecam. Iar karma a facut ca sa iesim la ora, si pe usa care a trebuit ca sa intalnim pisicuta cea mica. Draga pisico, sa iti mai spun ca puiul de pisica e fata ca si tine, si e alba cu pete ca si tine. Doar ca are numai pete negre, nu are si portocalii cum aveai tu. Ochii inca nu stiu cum sunt, acum au culoarea "de pui". Desi am inceput sa o iubesc, pentru moment tot tu esti PISICA MEA. Cea noua n-a capatat inca statutul asta. E la mine doar de o saptamana si probabil trebuie sa mai treaca ceva timp. Draga mea pisica, din moment ce dupa 2 ani de zile eu inca mai plang dupa tine si nu ma pot uita la pozele tale, ma tot gandesc daca nu cumva tu mi-ai trimis-o p-asta mica ca sa ma inveseleasca?!?!?! Ea cred ca deja ea ma iubeste pentru ca de 2 zile a inceput sa-mi toarca si doarme noaptea langa obrazul meu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu