marți, 26 martie 2013

Pisica mea - ceasul meu desteptator


Draga mea pisica, ceasul meu desteptator!!! Care nu greseste si nu i se descarca bateria! De cand pisica mea a implinit vreo 10 luni, si-a modificat programul zilnic... in loc sa mai stea treaza noaptea pana la ore "mici", iubita mea pisica se culca destul de devreme, rareori o mai prinde 12 noaptea treaza. Se baga la somn devreme, chiar pe la 10 seara, ca sa fie fresh la...
exact 6:15 dimineata, cu o abatere de maxim 5 minute!
La ora aia total aberanta pentru mine, care de mult timp nu mai lucrez la ore prea matinale si m-am dezvatat, jucaria mea de plush vie este deja treaza, si se duce la baie, drept la obiectele de pe politza. Acolo, imi ia la palme sticlutele cu oja, si le tranteste ca sa zornaie (apropos, in caz ca ma intreaba cineva, eu am ambitie si nu le mut de acolo, nu vreau! si oricum daca le iau, trece la altceva cum ar fi periutele); asta este prima tentativa a lui miss-pis ca sa ne scoale sa ii dam de mancare!!!!! Daca nu ne conformam, vine la noptiera mea, se urca pe ea si incepe sa tranteasca ce e pe acolo, parfumuri, chestii... Deschid ochii chioara de somn si ma uit la ea. Sta in fund pe teancul de carti de pe noptiera si ma fixeaza cu ochi cristalini si galbeni. Cum casc ochii, cum se opreste din trantit si se uita la mine nevinovata. Adorm din nou, adica oarecum... si iar o aud. Deschid iar ochii, chiauna. Este cu laba intinsa la un spray, sa il ia la palme. Mai are inca un preferat, un mic intelept budist de lemn, mare cam cat un pix, pe care il bate. As putea sa il iau de acolo si sa il ascund dar nu o fac pentru ca inteleptul respectiv l-am primit cadou si vreau sa il vad, nu sa fie pitit la un sertar. Ma vede ca ma uit, baga laba la loc "acasa". Daca tot nu vreau sa ma scol, vine peste noi in pat. Are doua tactici: una este sa se azvarle peste noi cat poate de tare. A doua este sa vina fix la obrazul meu cu botul si sa ma gadile. Si tot asa pana cand ma scoate din sarite si la maxim 7 dimineata, isi primeste o mica portie de bobitze. Dupa asta, se astampara, si eu, cum de obicei mai am ceva timp, mai dorm in continuare macar o ora, cu pisica recunoscatoare care vine de data asta sa imi toarca :). Este muuuuuuuult mai placut sa ma trezesc asa, decat folosind istericul ceas de orice tip ar fi el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu