marți, 16 aprilie 2013

Inca o scrisoare catre draga mea pisica-ingeras

Draga mea pisica-ingeras, acum vreo 3 nopti te-am visat, cred. Sigur insa e ca m-am trezit cu gandul la tine. Probabil pentru ca ma gandisem ca pe 10 aprilie se implineau fix trei ani de cand ai plecat. Nu imi dau seama exact insa m-am trezit pe la 4 dimineata plangand de dorul tau. Si atunci, ce sa iti spun, noua noastra pisica a iesit din culcusul ei si a venit peste mine in pat. M-a pupat pe obraz, m-a lins pe obraz, si simtind ca sunt asa de trista, s-a culcat lipita de perna mea, ca sa imi aline amaraciunea si sa imi arate ca nu am ramas deloc fara o dragoste pisiceasca. Asa incat cred nu doar ca actuala pisicuta este trimisa de tine ca sa ma consoleze... sunt chiar dispusa sa cred ca esti tu, intoarsa la mine, in alt corpusor pufos pisicesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu