luni, 30 iulie 2012

Bucuresti-Constanta si invers, bila neagra CFR, bila alba AUTOCARE

Acum un an, in august vara trecuta, scriam despre faptul ca inainte de concediul la mare facut cu masina, am mai "furat" un week-end prelungit, de mers la mare, aventura ce a avut loc cu trenul. Povesteam cum a fost, aici: http://it-si-altele.blogspot.ro/2011/08/cu-trenul-la-mare-ghid-de-utilizare-o.html

In vara asta, tot asa, inainte de tura mai lunga de mers la mare cu masina din august, pana la care mai avem de asteptat, am mai fost 3 zile acuma in iulie. Cu autocarul, dar la intoarcere am avut o tentativa de luat trenul. Ocazie cu care, la fel ca si anul trecut, CFR-ul a primit o mare bila neagra de la mine. Uite de ce:

Ieri dupa-amiaza, duminica, eram  la Costinesti, cu gand sa plecam spre Bucuresti pe la 6-7 seara. Asa incat am fost in gara Costinesti cu 2 ore inainte de plecarea trenului Mangalia-Constanta-Bucuresti-Arad, care ar fi fost ideal ca orar. Bineinteles insa - oare de ce nu ma mir?!?!?! - casiera ne-a spus ca nu mai sunt locuri pentru Bucuresti, si ca daca vrem putem merge Costinesti-Bucuresti in picioare (minim 3 ore) iar daca nu ne convine asa, treaba noastra.... Evident ca nu ne-a convenit asa incat am plecat doar pana in Constanta, iar acolo am mers direct la autocare. Acolo, cu totul alta viata. Autocare destule, suplimentate pentru ca sa faca fatza la tot afluxul de turisti care plecau spre Bucuresti seara. Conditii optime de calatorit, nu tu inghesuiala, nu tu mers in picioare, nu tu tratarea turistului cu sictir si cu mentalitatea "nu-ti convine, pleaca!". Locuri confortabile, aer conditionat, parfum "de camera", TV, muzica, WI-FI . Mentalitatea "nu-ti convine, pleaca"  pe care am intalnit-o cum ziceam la gara, persista vad de la an la an, cu toate ca trenul Costinesti-Bucuresti rapid clasa a doua costa 65 de lei, deci nicidecum o suma mica pentru care sa zici ca tolerezi sa fi tratat cu sictir ! Deci o bila alba la firmele care fac transport cu autocarele, si o bila neagra la CFR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu