joi, 16 august 2012

Marea mea, my love

Acum un an si cateva saptamani, scrisesem asta:
Acum, sunt gata de plecare la marea mea iubita, din nou.
Sper sa pot adauga...
la lista de acum un an, lucruri noi si frumoase care merita facute / vazute / mancate! In orice caz, raman la parerea ca numai la marea "mea" ma simt in "concediu la mare". Orice alta mare, o privesc cu ochi de turist, poate spun ca este superba, interesanta, dar "la mare" ma simt doar la noi. Am fost la "marea bulgarilor" (chiar daca e tot cea Neagra :) ), la "marea grecilor", la Marea Baltica. Fiecare sunt frumoase in felul lor. In mod special m-a uimit albastrul deschis cu argintiu incredibil al Marii Baltice, nu stiam ca o mare nordica poate avea asemenea culori intr-o zi senina de august! Am vazut apoi in poze de la prietenii mei, si alte mari si alte plaje din lume. Frumoase, impresionante. Dar ma uit la ele ca turistul, doar cu ochii nu si cu "my inner self". Ca sa simt ca am fost la mare, trebuie sa fie miez de august si sa merg la Costinesti / Navodari / Mamaia / Neptun (preferatele mele). Numai acolo, cu nasul in nisip :), e ceea ce imi trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu