joi, 13 septembrie 2012

Marea mea, my love...

Marea mea, my love!
Marea mea, mi-e dor de tine. M-am intors de la tine de 10 zile dar mintea mea e la tine. M-am intors numai cu corpul, dar cu sufletul nu. My inner self este tot la tine, pe plaja ta, cu picioarele in valurile tale care in vara asta s-au facut verzi-albastre! Marea mea, in forma ta de vara o sa te vad abia peste un an de-aici inainte. Ce ma fac fara tine? Sper ca o sa te vad si la toamna, poate chiar si la iarna un pic, dar nu o sa mai fii de vara... iar asta ma supara si ma intristeaza pentru ca, dupa toata vara caniculara pe care am avut-o, mie tot nu mi-a ajuns, tot as mai fi vrut. Dar a venit deja jumatatea lui septembrie, neinvitata, si sezonul de mare si de vara s-a cam terminat. Pofta in cui cu privire la nisipul fierbinte si valurile mari si calde.... O sa imi fie dor. Deja imi e!!!!!!!
Marea la Costinesti, pe 1 septembrie 2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu