joi, 20 iunie 2013

N-am elan deloc azi... mi-e somn... pisicuta mea, care si asa de cand a venit vara, se scoala odata cu pasarile cerului, adica pe la 5 dimineata, azi s-a sculat pe la 4... si a inceput cu prostioarele, cu saritul, cu cataratul, cu trasul lucrurilor jos de peste tot... ca sa ma scoale si pe mine, sa admir rasaritul, nu? Cred ca ii era cald saraca, plus ca la mine, vara, incepand de pe la 4 jumate dimineata, incepe un super-concert al pasarilor: pescarusi care zbiara de parca am fi la malul marii, vrabiute, ciori care caraie :), altele care chiar canta frumos (nu stiu ce sunt)... iar pisica nu poate sa rateze concertul ! Asa ca alearga de la un geam la altul si pandeste "cantaretii" :). Asa incat, am mai adormit eu un pic, de la 4  pana pe la 5, dar dupa aia gata... am stat in pat si am ascultat concertul pasaretului, ceea ce a fost o adevarata delectare, dar acum imi pica ochii  si nesul nu ma ajuta sa ma trezesc :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu