vineri, 27 ianuarie 2012

Bradul...

Abia azi am adunat bradul de la Craciun :). L-am tinut o luna si ceva! Dintotdeauna am fost innebunita dupa bradul de Craciun, si de cand am luat unul artificial, imi pot satisface dorinta de a-l avea in casa o luna de zile, ca vorba aia, nu se mai usuca si nu-i mai curg acele pe covor. Insa, ca de fiecare data, adunarea lui (sau aruncarea celui natural) este o treaba trista pentru mine. Imi pare rau si de fiecare data ma gandesc sa dea Domnul sa fim sanatosi ca sa putem si la anul sa mai traim un Craciun frumos cu un brad frumos. De fapt am realizat ca pentru mine, trecerea unui an nu e marcata de Anul Nou cu petrecerea aferenta, ci de fapt realizez ca a mai trecut inca un an peste noi abia cand bag globurile la loc in cutii. In poza este bradul meu de anul asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu