miercuri, 25 ianuarie 2012

In sfarsit a venit iarna si la Bucuresti

Imi era dor de o ninsoare serioasa, de un viscol care sa suiere, de vederea cartierului alb de sus de la etajul meu. Ba chiar imi era dor si de iesitul la deszapezirea masinii :). Si imi lipsea zgomotul specific iernii, facut de lopetile diversilor vecini care au iesit la dat zapada. Acum, peisajul de iarna s-a instalat si pe la noi. Sper sa iesim cu sania pe dealurile din parc, poate chiar in seara asta, macar intr-o relativa compensare a faptului ca la munte n-am ajuns (inca). Ale mele snow boots se plictisesc in debara iar sania se plictiseste pe balcon, de un an. Poate le scot la plimbare diseara, caz in care vor urma si poze :) pe care o sa le dedic prietenilor mei din Australia care poate ca acum sunt pe plaja :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu