marți, 31 ianuarie 2012

Vecina si stolul de ciori. Efectul mass-media.

Duminica eram in parc, la derdelus. Am vazut un stol (era sa zic un roi) de ciori urias, cum nu cred ca am mai vazut vreodata. "Innegrise" cerul. L-am pozat, si eu, si altii.
Mega-stolul de ciori

Stolul zbura si el de colo colo, cra-cra, cra-cra.... :). Ieri insa, o parte a stolului a aterizat pe copacii de pe langa bloc, la tata... stateam noi linistiti la o cafea si le vedeam cum "decorasera" toti copacii din toata zona invecinata, ca niste globuri de pom de iarna trendy :) (s-au purtat anul trecut, globuri gri si negre). Si cum stateam noi asa in liniste, tzarrrr telefonu'. Era o vecina... sa-l intrebe pe tata ce semnificatie au toate ciorile alea, daca nu cumva vor sa anunte sfarsitu' lumii, sau vreo nenorocire, sau daca nu cumva ne vor ataca precum in filmul "Pasarile"... Mi-a stat mintea, ce poate sa faca mass-media (voit sau nu), din cate una lume care are un "teren" mai fricos/impresionabil/prapastios etc... Sigur ca tata a linistit-o si i-a spus sa isi vada de treaba, ca stolul de ciori nu inseamna nimic "paranormal", nu aduce nici o nenorocire, si nici nu ne va scoate ochii... Cred ca de 4-5 ori i-a repetat la telefon sa lase fricile la o parte ca ciorile alea nu ne fac nimic.... Dar pe mine tare ma manca limba sa iau receptorul si sa-i zic ceva de gen "Sigur ca da, suntem in 2012, nu-i asa? Uite ciorile, au venit sa prevesteasca sfarsitul lumii!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu